01/04

2015-04-01 Vardag 14:20:59

hejsan! i måndags gick jag upp runt elva och käkade frukost. ringde sedan josefin för att fråga om hon ville följa med mig till stan lite senare eftersom jag skulle pierca tungan(!!) efter det hoppade jag in i duschen och fixade mig osv, sen kom josefin hit och vi tog en cigg innan vi gick till bussen. hade tid kl 5 och skakade verkligen när vi gick in till piercingstudion. har nog aldrig varit så nervös för att göra en piercing förut. blev förvånad i alla fall, kändes verkligen ingenting att göra den om man jämför med andra piercingar. efter vi hade varit där gick vi till kicks för att jag skulle köpa ögonbrynsfärg, sen gick vi till coop och där köpte jag munskölj. tungan svullnade inte upp på riktigt förrän på kvällen, gjorde så himla ont att prata o allt. igår var det värre men svullnaden lade sig på eftermiddagen och efter det har det bara blivit bättre och bättre. har knarkat isvatten, glass & ipren så kanske beror på det, haha.. idag ska jag inte hitta på någonting, ska nog bara kolla på game of thrones och vila. imorgon kanske jag och mami ska åka till rusta och handla lite, får se. puss




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: