05/04

2015-04-05 Vardag 13:18:32

hejsan! igår gick jag upp runt tio, käkade frukost och bara tog det lugnt. fixade mig sedan och städade mitt rum. var lite produktiv med andra ord, haha. sedan åt jag och mamma lite påskmat och efter det gjorde jag ingenting resten av dagen. skulle egentligen träffat nathalie men det blev ingenting med det, så kollade klart game of thrones istället. hatar känslan när man ser klart en serie, nu måste jag vänta till den 12 april då första avsnittet av nästa säsong kommer ut och det suger. inte så lång tid men ändå.. hur som helst så ska jag inte hitta på någonting speciellt idag överhuvudtaget. ska till maxi lite senare och handla men annars ingenting. nu ska jag nog spela sims och sen duscha, puss




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: