18/04

2015-04-18 Vardag 21:37:00

hejsan! alltså måste bara säga detta nu, suger verkligen på att uppdatera här, ska verkligen försöka skriva mer i fortsättningen. anyways, igår firade jag och mina baes att mathilda blivit 18 år, vilket är helt lovely förutom att jag inte blir arton förrän om ca 100år. alla fyller år hela tiden och blir lika deppig varje gång, hahahha. i alla fall var det verkligen den bästa kvällen på evigheter. hade extremt roligt och var riktigt skönt folk där så tack mathilda för att du fyllde arton och ordnade världens bästa fest. sov i vinslöv inatt och åkte hem vid ett idag, har knappt gjort någonting resten av dagen. städade mitt rum men det är väl inte så intressant att läsa om.. i veckan har det inte hänt något direkt, fick fixa ett nytt skolkort i måndags för de spärrade mitt gamla, så det var ju jätteskoj osv. sen har det bara varit skola som vanligt så inget speciellt har hänt. imorgon ska jag och mami till väla och efter det kommer min syster & hennes pojkvän hit och äter med oss. nu ska jag kolla på ex on the beach och sedan hoppa in i duschen, puss!




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: