22/04

2015-04-22 Vardag 21:29:11

hejsan. idag har det varit skola som vanligt, kom hem vid 5 idag och åt direkt, sedan har jag bara fixat med min dator. den har varit så otroligt seg på sistone så jag bestämde mig för att återställa den. nu har jag nyss fått igång på alla program osv igen så förhoppningsvis kommer den fungera bättre i fortsättningen så jag slipper vara beroende av skoldatorn hela tiden! hur som helst, har inte hänt något intressant hittills denna veckan, bara skola som vanligt. i måndags var jag dock hemma pga blev så himla förkyld. har även bestämt mig för att sluta röka, har inte rökt sedan i söndags kväll och är faktiskt stolt över det. på fredag kommer weronica hit, vi ska fira att min polare fyllt 20år så det blir fest på kvällen, sen sover weronica hos mig. nu ska jag duscha och sen kolla geordie shore, efter det ska jag sova. godnatt

tb till när jag och nathalie var ute och fotade



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: