23/04

2015-04-23 Vardag 21:51:28

god kväll! idag gick jag upp kl 5 pga började i vanlig tid. kan inte beskriva hur mycket jag bara ville lägga mig och sova igen, fick verkligen tvinga mig själv att gå hemifrån, hahah.. så tog tåget till skolan, var där typ tjugo i nio. efter skolan gick jag inom carlings och köpte två par nya byxor. det behövdes verkligen, och blev riktigt nöjd med dem. stack hem efter det, en stund efter jag kom hem drog jag ut och träffade sanna som jag inte träffat på evigheter, vi bara var ute och gjorde ingenting i princip. gick hem igen vid åtta och städade mitt rum när jag kom hem. nu ska jag lägga mig och glo någon film tror jag, har sovmorgon imorgon vilket är sjukt nice. puss

Postat av: linah

åh va snygga!

2015-05-06 @ 19:57:48
URL: http://nouw.com/linahs



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: