13/08

2015-08-13 Vardag 19:51:29

har inte skrivit här på ett tag för har varken haft lusten eller orken och ja, jag behövde väl en paus helt enkelt. i tisdags var jag i alla fall på bakken i danmark med min syster, min mormor och min mamma. det måste nog ha varit den bästa dagen på hela denna sommaren för jag hade så extremt kul där!! har aldrig varit den som åker så himla mycket men jag åkte faktiskt en del denna gången. hur som helst åt vi god mat, åkte en massa karuseller och det var helt enkelt en fantastisk dag. igår städade jag mitt rum, var på maxi en runda och var ute och träffade josefin en stund på kvällen. idag har jag varit hemma hos henne ett tag och bara umgåtts, nu ska jag snart sätta igång en film, äta godis och bara ta det lugnt. puss




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: