15/08

2015-08-15 Vardag 23:20:00

god kväll! igår åkte jag och josefin till malmö runt ett på förmiddagen. vi käkade först på subway och sedan gick vi in på emporia och vi var inne i så himla många butiker. mina favoriter är dock sephora, hollister och victoria's secret i och med att de inte finns här i helsingborg. hur som helst var det en riktigt bra dag och när vi kom fram till helsingborg satte vi oss på grand hotels uteservering där josefin börjar. hon tog en öl och jag drack vatten, längtar bara mer och mer tills jag blir arton nu hahah :( efter vi hade varit där drog vi hem till josefin där vi hängde tills typ tolv på natten, sen drog jag hem. idag har det inte hänt så mycket, har varit på maxi och handlat men annars ingenting intressant. puss



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: