27/08

2015-08-27 Vardag 19:28:49

hejsan! nu har skolan börjat igen! det har varit ganska intensivt men har vant mig mycket snabbare detta året än de andra. i fredags var det födelsedagsfest hemma hos elise, hon fyllde 20 år och det firade vi med fest. jag drog dock hem ganska tidigt, var hemma halv ett ungefär. sov hos pappa den natten, dagen efter drog jag hem och gjorde typ ingenting resten av helgen. nu i veckan har det faktiskt hänt en del för en gångs skull. i tisdags efter skolan drog jag till emporia där jag gick med mamma och min syster i princip hela eftermiddagen/kvällen. hittade en del där som jag är supernöjd med! jag och mamma var hemma runt nio. igår försov jag mig så det var inte lönt att dra till skolan, jag och mamma hade istället en heldag på stan, först åt vi kinamat och sen gick vi bara omkring i stan ett tag för att sen ta en fika på wayne's coffee. var supermysigt och efter det stack vi till en djuraffär för att köpa kattmat, sen åkte vi inom maxi och efter det drog vi hem. idag har alla tågen varit inställda så har inte lyckats komma iväg till skolan.. typiskt skånetrafiken. har inte gjort något speciellt idag, bara tagit det lugnt bara. nu ska jag snart packa och sen sova. puss




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: