dan före dopparedan

2015-12-24 Vardag 00:52:00

god kväll(/natt)! i skrivande stund har klockan slagit långt över tolv vilket innebär att det egentligen är julafton nu, men vi kan väl låtsas att datumet fortfarande är den 23? haha.. idag har jag träffat en gammal vän, vi var riktigt tighta förr men tappade kontakten tråkigt nog. ingen av oss minns varför, men huvudsaken är att vi i alla fall börjat prata och ses igen. vi träffades vid 3 idag och innan dess var jag på maxi och köpte ett busskort, shit vad mycket folk det var där idag!! egentligen är det väl inte så konstigt med tanke på att det va lillejulafton och allt men jag pallar inte med alla som ska ställa sig i vägen o är allmänt sega. hur som helst var vi först hos henne i stan i nån timme och efter det drog vi hem till mig. innan vi drog hit var vi på maxi o köpte mat, så vi åt direkt när vi kom hit. var verkligen sjukt skoj att träffa henne igen. hon var här tills sju ikväll och sen kom min syster hit. har för första gången deltagit i uppesittarkvällen ikväll, och jag vann 100kr!! det är seriöst första gången jag vinner något på nåt sånt, såå stolt jag blev. nu har jag nyss tagit en dusch och ska gå o lägga mig nu. vi hörs imorgon, puss o god jul!




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: