lördag

2015-12-19 Vardag 22:56:14

god kväll!! idag vaknade jag inte förrän vid tolv och låg o drog mig i en timme innan jag gick upp, såå skönt. älskar helger alltså. sen tog jag bara det lugnt i någon timme, satt mest på balkongen o drack kaffe haha. som vanligt blev det mörkt redan vid halv fyra vilket suger. mitt humör är så beroende av ljus så det är sjukt, blir alltid så sjukt trött på denna delen av året just för att det blir mörkt så himla tidigt. hur som helst duschade jag o drog till maxi o handlade till maten efter det. åt ett tag efter att jag kommit hem och sen träffade jag josefin på en cigg. nu ska jag slå på nån go film tänkte jag o bara ta det lugnt! hörs imorgon, puss

älskar denna låten just nu, så himla bra



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: