tillbaka för att stanna

2015-12-17 Vardag 20:29:40

hejsan!! nu är jag tillbaka igen. för att vara ärlig har jag inte mått sådär superbra de senaste månaderna, mycket pga stress men också av andra anledningar - och genom det har mina intressen inte gjort mig lika glad längre, vilket tyvärr gjort så att bloggen har fått lida. jag brukar älska att blogga, det har jag alltid gjort men de senaste månaderna har det inte känts lika kul. hur som helst så är jag tillbaka nu i alla fall! 
förra helgen fyllde jag ju år och det firade jag genom att dra ut kvällen innan. några vänner var här hos mig också förfestade vi lite. det var verkligen superkul och strax innan tolvslaget tog vi bussen in till stan för att dra ut. när vi kom fram slog klockan tolv och då var jag arton år!! vi alla gick ut på perrongen som ligger inne på knutpunkten för att det var ett av de enda ställena som hade 18+ på lördagar. det blev verkligen en av de bästa kvällarna på väldigt väldigt länge. vi var där till halv två ungefär då vi drog upp o käkade på mc donalds, sen tog vi bussen hem och weronica sov hos mig. somnade rätt snabbt och dagen efter kom mormor och sofia hit och vi åt lite gott och jag fick öppna presenter :') fick ett läppstift, pengar, torrshampo, mascara och en sminkbox! är verkligen jättenöjd med mina presenter och tänkte ta lite foton på dem och lägga upp här. helgen innan jag fyllde år var jag även hos pappa där vi firade mig, av honom fick jag en ghd-plattång i födelsedagspresent som jag verkligen inte hade kunnat vara mer nöjd med  
dagen efter jag hade fyllt arton gick jag raka vägen till telenor och öppnade ett nytt abonnemang, skaffade mig en iPhone 6 som jag har velat ha hur länge som helst. är så himla glad över det! annars har det inte hänt så mycket de senaste veckorna.. jag har blivit brunett igen men det är väl det enda som har förändrats med mig typ. imorgon är det julavslutning på skolan sen har vi JULLOV! jag ska dock till skolan på måndag igen så det är inte riktigt lov än för mig, men ändå! nu ska jag sluta skriva innan detta inlägget blir en hel novell (som det typ redan är) så hörs vi imorgon. puss och godnatt.




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: