06/06

2015-06-06 Vardag 19:52:00

hejsan! förlorade verkligen inspirationen till att blogga i några veckor och därför har jag inte uppdaterat alls, men nu är den tillbaka igen vilket jag är superglad över. har varit extremt stressad de senaste veckorna med en massa arbeten etc som måste bli klara till skolan. men i alla fall har jag inte hittat på så mycket de senaste veckorna, nathalie fyllde 18 år för ca två veckor sedan och då firade vi henne men annars har det varit ganska lugnt. igår var jag i malmö och måste säga att nästan hela kvällen var hemsk. var där för att gå på utsparken men vi var inte där länge alls eftersom allting kaosade. för det första var det inte speciellt kul därinne och för det andra blev linn rånad på sin väska så halva kvällen bestod av att prata med polisen. så ja, kommer nog inte vilja festa i malmö på ett bra tag nu. förfesten var dock rolig, vi var där i ett par timmar innan vi drog till malmö. vi va nog hemma runt 2 inatt och jag somnade vid halv fyra imorse, så är svintrött idag. jag kom hem halv två idag och har inte gjort så mycket sedan dess. har städat mitt rum och käkat, sen har det inte hänt så mycket. nu ska jag sätta igång en film och bara ta det lugnt resten av kvällen. puss




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: