18/06

2015-06-18 Vardag 14:22:18

halloj! längesen jag skrev här nu. har varit mycket som har hänt den senaste veckan så har inte haft tid direkt att sitta vid datorn så mycket. men nu är jag tillbaka, och äntligen är det sommarlov!! i måndags gjorde jag inte så himla mycket, njöt mest av att vara hemma igen haha. i tisdags åkte jag med nathalie och hängde med henne litegrann, sen på kvällen tog jag en cigg med sanna. igår vaknade jag förkyld och mådde inte alls bra, men var tvungen att åka till stan en snabb runda för att fixa en grej, var hemma igen vid sex och då käkade jag och sedan vilade jag resten av kvällen. idag ska jag också bara ta det lugnt för mådde ännu värre när jag vaknade imorse, vill verkligen kunna fira midsommar i kristianstad imorgon men får se hur det blir med det, beror ju helt på hur jag mår. så idag ska jag bara fokusera på att bli frisk i alla fall. fick förresten reda på att siesta blev inställt för andra gången i år imorse, jättekul!! är inte alls jätteförbannad eller så, absolut inte. men kan ju inte göra så mycket åt det, får väl försöka hitta något annat att hitta på i sommar. nu ska jag hur som helst käka och sen kolla någon film.




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: