studenten osv

2015-06-18 Vardag 14:10:17

i onsdags åkte jag till vinslöv. weronica kom till mig på eftermiddagen och det var meningen att vi skulle ta det lugnt resten av kvällen och att hon skulle sova hos mig men så blev det inte. vi fick istället för oss att vi skulle festa, vilket vi gjort nu två år i rad kvällen innan skolavslutningen. kan ju säga att jag ångrade mig litegrann på morgonen sen. hade dock en bra kväll och det var värt det! i torsdags var det skolavslutning och den började halv nio på morgonen, vi fick våra betyg och sen var det inte mycket mer. efter avslutningen drog jag och några från klassen till tivoliparken och satte oss där, vi bara umgicks i några timmar och sen drog alla hem på varsitt håll. gjorde inte så mycket sen, tog typ bara det lugnt resten av dagen. i fredags var det elises student!! utspringet började 13.30 och det var så himla mäktigt att se det, om ett år är det liksom vi! efter utspringet var det studentfest hos elise. det är nog en av de bästa festerna jag varit på. där var god mat, underbara människor och ja, helt enkelt en så sjukt bra kväll. jag sov hos mormor lördag till söndag, det var jättemysigt men hade dock kollat fel på tågtider så kom dit lite senare än planerat. det gjorde som tur var inte så jättemycket förutom att jag fick sitta i hässlehåla i en timme och bara vänta, haha. hade i alla fall en jättebra början på sommarlovet och får hoppas det fortsätter så!

några relativt bra bilder från studenten



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: