04/05

2015-05-04 Vardag 19:44:34

hejsan. idag gick jag upp runt elva, har inte gjort någonting speciellt idag. kollade på det nya avsnittet av game of thrones och gud vad jag älskar den serien alltså!! helt sjukt. anyways, efter det tog jag det bara lugnt fram tills klockan var typ sex då jag hoppade in i duschen. efter det stack jag till maxi för att köpa energidricka, sen nu när jag kom hem städade jag mitt rum lite och nu ska jag kolla på kuwtk & äta godis (som vanligt, haha). händer nog inte så mycket mer idag, imorgon är det skola igen så måste lägga mig tidigt ikväll. puss

Postat av: Bexollila

A jag heter bexollila på instagram :)

missa inte min tävling - skriv endast att du är med & ha chansen till en valfri vara - nouw.com/bexollila/tavling-18859293

2015-05-05 @ 11:32:33
URL: http://nouw.com/bexollila



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: