05/05

2015-05-05 Vardag 13:48:59

hejhej. hade så himla svårt att sova igår så är helt död igår. var jättesvårt att ens komma upp imorse och somnade på tåget, hann precis ut, hahah.. i alla fall får vi sluta tidigare idag vilket är superskönt. när jag kommer fram till helsingborg ska jag nog inom och sola innan jag åker hem, är så himla blek nu så ja :( haha. sen ska jag nog bara ta det lugnt resten av kvällen. btw har jag börjat bli jättetaggad på att tatuera mig nu. ska göra det till hösten, har alltid velat ha en drömfångare på underarmen så den vill jag göra. nu ska jag gå till bussen, puss

Postat av: Koehler - Skönhetsblogg

wow snyggt!

tack för din kommentar, ska absolut testa det! Kram!

2015-05-05 @ 20:55:20
URL: http://fames.se/koehler



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: