16/05

2015-05-16 Vardag 23:20:20

hejhej! i torsdags var jag ledig, superskönt var det. träffade sanna och josefin, vi drog till mc donalds och satt där och käkade. efter vi hade varit där stack vi till maxi och köpte energidricka, sedan tog vi bara det lugnt ett tag och jag var hemma vid tolv. igår kom min syster hit så var med henne ett tag. sen stack jag till hässleholm för att umgås med weronica, var egentligen meningen att hon skulle sovit hos mig men blev inte så. när jag kom dit åkte vi inom hemmakväll och köpte godis, sååå gott!! hemma hos weronica åt vi tacos, sen kollade jag och hon på det sista avsnittet av vampire diaries. efter det gjorde vi inte så mycket mer, vi gick och lade oss redan vid elva för båda var svintrötta. åkte hem rätt tidigt idag, har inte hänt så mycket. har träffat sanna & josefin lite snabbt men annars har det inte varit en så händelserik dag. nu ska jag titta på film med mami, puss

 



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: