tisdag

2015-05-19 Vardag 21:41:00

halloj! igår var det bara skola som vanligt. har nog aldrig varit så trött som jag var på morgonen, helt sinnesjukt. man blir nog tröttare och tröttare ju närmre man kommer skolavslutningen imo (bara 23 dagar kvar)!! hur som helst kom jag iväg ändå, blev dock något fel med tågen som vanligt så först fick jag byta tåg i landskrona, sedan i lund och efter det i hässleholm. precis vad man vill på en måndagsmorgon, eller inte. missade nästan hela engelska-lektionen men jaja, det var ju inte mitt fel i alla fall. efter det vart det studietimme och fick reda på att jag är på god väg till att klara ett e i matte nu vilket gjorde mig överlycklig! kommer bli extremt skönt att bli av med den. sen hände det inte så jättemycket mer igår, var med josefin snabbt på kvällen bara.

idag har jag inte varit i skolan. dels för att det var någon slags temadag utan lektioner vilket inte gjorde mig så jättesugen på att pendla, och dels för att jag hade tid hos doktorn idag. skulle dit för att boka tid för allergi/asma-test eftersom det var några år sedan jag fick reda på att jag är allergisk mot kvalster och jag tror jag är allergisk mot något annat också. efter det stack jag till maxi med josefin för att handla lite saker, också köpte hon spontant en avfärgning till sitt hår. hon vill bli blond, så när vi kom hem till henne igen avfärgade vi hennes hår. den ljusade upp hennes hår något enormt vilket gjorde mig himla sugen på att bleka mitt hår NU. har velat bli blond sedan jag var liten så det kliar verkligen i fingrarna. ska nog fixa det nästa vecka :) nu ska jag kolla någon film och sen sova, godnatt!




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: