24/10

2015-10-24 Vardag 22:15:01

äntligen har jag lov!! i torsdags var jag inte i skolan, pallade verkligen inte. igår var jag där däremot. vi hade halloweenfirande i skolan så folk var utklädda osv. sedan hade vi filmmys på den sista lektionen vilket var asnajs! ett tag efter jag kom hem igår gick jag och mami och köpte pizza, när vi kom hem kollade jag på film. sen lade jag mig. idag har jag varit på väla. var tvungen att köpa nya byxor pga att mina gamla gick sönder igår.. köpte även hårspray, torrshampo, handsprit med kokoslukt, en mascara och en klocka. har velat ha den klockan i flera år nu och den är äntligen min! sååå glad. är även överlycklig över att det äntligen är höstlov nu. har nog aldrig varit i behov av ett lov såhär mycket förut. är så skönt att kunna vara uppe hur länge som helst och att kunna sova hur länge som helst. nu ska jag kolla på en film och sen blir det väl att sova. natti




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: