2016

2016-01-01 Vardag 21:06:00

hej på er!! nu är det äntligen ett nytt år. är så extremt taggad inför att få se vad 2016 kommer att erbjuda och på hur det här året kommer att se ut för mig. jag och weronica firade in det nya året igår genom att först äta middag med mamma. efter det tog vi varsin cider tillsammans och sedan bytte vi om o åkte ner till stan. vi tänkte först överraska en kompis till mig som jobbade men hon hade tyvärr inte tid just då, så vi drog vidare till perrongen istället. där tog vi varsin drink och dansade litegrann, var ganska lugnt. vid tolvslaget drog vi därifrån och stod och kollade på fyrverkerierna ett tag. detta är ju för det första det första nyåret jag firade i skåne på flera år och för det andra det första nyåret någonsin jag firat nere i stan här i helsingborg så jag var inte riktigt beredd på hur mycket fyrverkerier det var. ganska överväldigande var det, det smällde fruktansvärt mycket överallt, på gränsen till att man faktiskt blev lite rädd. men det var ändå vackert att stå o titta på, har alltid tyckt om att kolla på fyrverkerier. vid halv ett tog vi en taxi hem o chillade först ett tag här hemma innan vi gick och lade oss. weronica drog hem ganska tidigt imorse och jag har inte gjort så himla mycket idag. jag var iväg och solade en runda men mer har inte hänt. var i alla fall verkligen otroligt skönt att kunna börja året utan baksmälla!
nu tänkte jag mest bara ta det lugnt, känner mig rätt så trött idag. puss




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: