13/01

2016-01-13 Vardag 20:40:57

god kväll. har nyss målat mina naglar, rosa såklart och ska alldeles strax gå o lägga mig men tänkte skriva ett litet inlägg innan dess. igår åkte jag till skolan, dock fick jag reda på när jag kom fram att inga av de lärare vi skulle ha var där så blev att jag bara satt där i 40 minuter och gjorde ingenting. sjukt tråkigt men ja, kunde ju inte direkt göra något åt saken. när jag skulle ta tåget hem var det något tekniskt fel med tåget så tog mig en timme längre än vanligt att ta mig hem. alltid lika skoj när skånetrafiken fuckar upp allt! var även allmänt trött för fick knappt någon sömn natten innan. hur som helst så gick jag iväg till ica när jag hade kommit hem och hämtade ut mina nya skor, ett par vita nike air max(!!) är sååå nöjd med de skorna, älskar dem! 
idag har jag inte varit i skolan pga samma sak som hände igår, bara en lektion som där skulle vara lärare så jag kände inte direkt att det var lönt. istället har jag städat på mitt rum litegrann, åkt ner till stan och köpt nya byxor & mat till mig och sen solat. köpte samma byxor som jag alltid gör, nämligen dr. denim. älskar de verkligen för de sitter perfekt och är såå snygga. när jag kom hem käkade jag och sen har jag bara tagit det lugnt. nu ska jag som sagt lägga mig så vi hörs imorgon. natti




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: