19/01

2016-01-19 Vardag 19:34:00

åkte inte till skolan idag. var så otroligt mycket snö ute och jag ville inte riskera att tågen skulle bli inställda på ditvägen eller hemvägen, dessutom hade jag bara två lektioner idag så missade inte så mycket. weronica kom istället hit idag, vi drog till stan någon timme efter att hon kom hit och det var verkligen en jättemysig dag. vi var först inne på gina tricot och kollade lite. jag hittade en jättefin topp för bara 79kr(!!), blev asnöjd. efter vi hade varit där gick vi till espresso house och åt. vi satt där i någon timme fram tills weronica skulle ta tåget hem. jag åkte inom maxi på hemvägen och var hemma vid 5. sedan dess har jag typ bara tagit det lugnt, ska snart duscha och sen blir det att sova för mig, natti




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: