en vecka som rökfri

2016-01-11 Vardag 15:04:00

som rubriken säger har jag den senaste veckan varit helt utan cigaretter. ärligt talat så tycker jag det är sjukt skönt att slippa skiten.. jag känner mig mycket piggare, mer stabil nu och dessutom har jag sparat nästan 400kr på bara denna veckan!! är fett stolt över mig själv, haha. för några månader sedan hade jag inte någon plan på att sluta överhuvudtaget. så det är ju bra att jag har tagit tag i det! i helgen var weronica här, vi tog det mest lugnt och kollade på film i fredags kväll. trots att vi inte gjorde något speciellt har jag inte haft en så rolig och bra fredagskväll på väldigt länge. hon åkte hem i lördags kväll, vi skulle egentligen stuckit till mc donalds för att käka men jag hade tagit fel busskort så vi satte oss på maxi o åt istället, hahah.. igår gjorde jag inte så himla mycket, var bara hemma och segade mig. idag skulle jag egentligen varit i skolan men jag fick verkligen ingen sömn inatt så det blev inte så. istället kommer josefin hit om en stund och ska hjälpa mig med två fotouppgifter. går runt i myskläder och en fläta i håret idag, så himla skönt! har bestämt mig för att sluta använda värme på håret för att få friskare hår nu, vill att det ska börja växa mer.
hur som helst ska jag vänta in josefin nu och senare blir det väl en runda till maxi. puss 




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: