första pizzan för i år

2016-01-02 Vardag 23:43:45

god kväll! idag vaknade jag vid elva, låg dock o drog mig i en timme innan jag gick upp, sedan tog jag bara det lugnt. ringde en polare och vi pratade rätt så länge, en och en halv timme blev det, hahaha.. jag gick till maxi under tiden och köpte hårinpackning, ögonbrynsfärg & red bull. när jag kom hem klippte jag mig (har börjat göra det på mig själv och det har faktiskt blivit bra de gånger jag gjort det) och efter det duschade jag. hade i hårinpackning i 20 min och färgade brynen, sån riktig spadag blev det typ, haha. efter jag var klar kom josefin hit och vi beställde pizza, snackade, kollade tv, spelade på varsin surfplatta och bara hade det trevligt. längesen vi verkligen umgicks såhär, har saknat det!! när hon hade gått dammsög jag snabbt och nu tänkte jag faktiskt gå o lägga mig. vi hörs imorgon, puss




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: