söndag

2016-01-17 Vardag 19:35:00

god kväll. i helgen har jag först varit hos min pappa i vinslöv, jag drog dit efter skolan i fredags men innan dess gick jag lite inne på gallerian i kstad med mathilda, moa, herkules & marielle. hittade faktiskt ett par jättesnygga jeans på cubus som jag är jättenöjd med. de kostade bara 200kr och var på rea, jag brukar nästan aldrig hitta jeans som jag anser är bekväma men dessa satt verkligen perfekt! vi gick även till hemmakväll där jag handlade lite godis, finns verkligen inte bättre godis än hemmakvälls, love it  jag kom hem till pappa vid fem och där umgicks jag lite med min styvmamma o efter ett tag kom pappa hem, var verkligen jättemysigt att komma dit igen. när jag kom till helsingborg igår stack jag upp till josefin, hon bjöd på jättegod middag och konstigt nog var det faktiskt första gången jag åt hennes mat - och vi har känt varandra i 12 år.. helt sjukt, haha. var där ett tag och kom hem runt åtta sen tog jag bara det lugnt resten av kvällen. idag har jag inte gjort något särskilt, städade mitt rum men har mest bara chillat. duschade nyss, ska snart käka o sen är det i princip läggdags för mig! puss




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: