tgif

2016-01-29 Vardag 20:06:09

holaa. över en vecka sedan jag skrev här & tänkte berätta lite snabbt bara vad jag gjort den senaste veckan. förra helgen hände det ingenting speciellt faktiskt. tog det mest bara lugnt. i veckan har det heller inte hänt något särskilt, skola som vanligt o hem efteråt, förutom i tisdags då jag gick lite i stan med lilian. igår var vi på en fotoutställning med skolan men annars har det bara varit lektioner, inget utöver det vanliga helt enkelt. idag har jag ej varit i skolan pga sov knappt nånting inatt, kunde heller inte somna om imorse när jag väl hade vaknat så jag var uppe redan vid halv 9. vid tolv blev det en tripp till solariet och på hemvägen gick jag inom maxi, köpte lite saker där och efteråt drog jag hem o efter det har jag bara tagit det lugnt. nu ska snart jag o mamma beställa hem mat och kolla skräckfilm. btw fick jag hem min studentmössa i veckan och kunde inte varit gladare!! den är så fin verkligen  förövrigt kommer weronica hit imorgon o jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på än, får se vad som händer. puss!




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: