18/03

2016-03-18 Vardag 20:56:40

god kväll!! har gett upp tanken om att jag ska ha tid att skriva här flitigt fram över, är så sjukt stressigt just nu med skolan i och med att det går närmre och närmre studenten haha. hur som helst, jag skulle egentligen gått i skolan idag men så blev det inte. kom på igår att jag hade tid hos doktorn idag så missade en del, men så blir det ju ibland när man har så mycket tankar i huvudet hahaha.. det gick bra där i alla fall, efteråt gick jag inom ica och efter det träffade jag josefin snabbt. senare städade jag mitt rum o innan dess kom nathalie hit så hon va här ett tag o vi bara tog det lugnt. gick sedan till rodis o köpte mat till mig o mami, ibland får man lyxa till det! käkade när jag kom hem o nu kollar jag vampire diaries o ska kanske träffa josefin sen igen. puss!

handlade btw det här på h&m för ett tag sen, skulle lagt upp det här men blev inte så förrän nu



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: