en månad senare

2016-03-06 Vardag 16:08:00

hejsan! nu är jag tillbaka. den senaste månaden har varit ganska händelserik. veckan innan sportlovet var jag sjuk och var inte i skolan en enda dag. spenderade den veckan på att endast kolla pretty little liars, började kolla på det för ett tag sen och blev helt fast! sportlovet var asnice, var dock mest hemma och tog det lugnt samt pluggade en del och på fredagen gick jag ut med weronica så hon sov över här. den dagen/kvällen var verkligen riktigt rolig, vi va först o turade fram o tillbaka till helsingör ett par gånger och sen drog vi ut på harrys. det var en av de bästa kvällarna på väldigt länge.
denna veckan har jag varit i vinslöv tisdag-fredag, har ju så himla nära till skolan därifrån. när jag kom hem i fredags drog jag ut med josefin o sabrina, vi drog dock inte ut i stan utan turade bara i ett par timmar o drack några cider. sjukt kul dock. igår var jag på kalas, min kusins dotter fyllde år så jag, pappa och min syster drog dit o firade henne. nu ska jag snart dra till maxi för att handla litegrann, sen ska jag träffa nathalie en runda o efter det händer inte så mycket mer idag! puss 




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: