28/01

2015-01-28 Vardag 19:44:00

hejsan, har varit i skolan idag. har varit en relativt bra dag idag fram tills när jag satt på bussen och mina byxor (som jag köpte igår) gick sönder. har nog aldrig varit så arg i hela mitt liv, fyfan. och när jag kom hem upptäckte jag såklart att jag hade slängt kvittot.. såån tur osv. mamma ringde hur som helst till carlings o de sade att jag får byta dem ändå, så det ska jag göra imorgon efter skolan. i alla fall kom jag hem runt halv 6 idag och har bara tagit det lugnt sedan dess och ska tvätta av mig sminket nu och gå och lägga mig tänkte jag. vill försöka somna tidigt så jag är pigg imorgon haha. längtar så himla mycket tills på fredag då jag ska till slagthuset i malmö med weronica. hon kommer till mig vid 4 och sen ska vi fixa oss & förfesta tillsammans hemma hos mig. hon sover även hos mig vilket ska bli supermysigt!! nu ska jag lägga mig, godnatt.




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: